Locatie: Moerdijk
Functietitel: Operationeel Manager Binnendienst [ Verkoop / Inkooplogistiek]
Werkweek: 36 – 40 uur
Dienstverband: Vast
Functieniveau: HBO/WO

 

Vanwege groei van onze organisatie zijn wij opzoek naar een Operationeel Manager Binnendienst. In deze functie heb je de verantwoordelijkheid voor de sturing van de binnendienst. Onze binnendienst bestaat uit ruim 12 collega’s, waaronder Technisch Commerciële Adviseurs en Verkopers, Werkvoorbereiders, Operationele Inkopers en Logistiek Medewerkers. Samen zorgen jullie ervoor dat we voldoen aan de klantwens, de relatie met klanten en leveranciers wordt onderhouden en de door jou opgestelde targets, plannen en budgetten worden behaald.

 

Dit worden je taken

• Je richt je vooral op het bewaken van de interne operationele processen op gebied van Verkoop, Logistiek, Inkoop en zo mogelijk ICT en neemt het initiatief om deze processen te optimaliseren.
• Je geeft leiding, coaching en sturing aan een team van binnendienstmedewerkers.
• Je realiseert verbeterslagen op het gebied van efficiëntie, kostenbesparing, budgettering, werkbeleving en professionalisering.
• Je springt bij waar nodig om ervoor te zorgen dat alles goed verloopt.

Bij de exacte invulling van jouw functie wordt er met voortschrijdend inzicht gehandeld en gekeken naar je kwaliteiten en de ontwikkeling die wij als organisatie doormaken.

Dit ben jij:

• Je hebt ten minste één afgeronde Hbo-opleiding.
• Je hebt ten minste 3 tot 5 jaar ervaring met het leidinggeven aan relatief grote teams en kunt goed plannen en organiseren.
• Je beschikt over uitstekende coachingsvaardigheden, bent enthousiast en weet je medewerkers en directe collega’s mee te krijgen om veranderingen succesvol te realiseren.
• Je hebt ervaring met verandertrajecten, procesoptimalisatie en kan daarin ook als kartrekker fungeren.
• Je hebt bij voorkeur een achtergrond in verkoop of inkooplogistiek binnen een technische organisatie.
• Je bezit van nature ondernemerschap, geeft het goede voorbeeld en hebt strategisch inzicht.

Waar kom je te werken?

Startflow BV is een gevestigde organisatie met meer dan 50 jaar ervaring in binnen- en buitenland. Maar voornamelijk in Nederland en België. Onze kerntaken is de verkoop van met name afsluiters, ventielen en bijbehorende instrumentatie en het engineeren, reviseren en assembleren van installaties en componenten voor de procestechniek.

Startflow BV maakt samen met Sellon BV en Luitec BV onderdeel uit van de Van Stenis Group. De Van Stenis Group is een familiebedrijf en is gevormd door drie broers die de organisatie leiden. De bedrijven zijn alle drie ambitieuze technische dienstverleners, die naast de verkoop van producten ook engineering- en servicewerkzaamheden verrichten voor hun klanten. Al onze producten en servicediensten sluiten op elkaar aan en zijn gericht op het controleren van proces ‘flow’.

Onze betrokken medewerkers streven er samen naar om duurzame relaties aan te gaan met leveranciers, collega’s en klanten. Om zo onze klanten optimaal te kunnen bedienen en hen te voorzien van deskundig advies, uitstekende service en betrouwbare producten en diensten. Meer informatie over ons tref je op: www.startflow.nl en www.vanstenisgroup.com

Wat krijg je ervoor terug?

• Unieke werkomgeving met interessante klanten en leveranciers. Denk hierbij aan klanten in de olie- of gasindustrie, producenten van medicijnen en bierbrouwerijen.
• Marktconform salaris op basis van jouw kennis, ervaring en ambitie.
• Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan:
• Leaseauto
• Telefoon van de zaak
• Eindejaarsuitkering, bij een positieve jaaromzet
• Extra verlof kopen
• Uitgebreide studievoorzieningen
• Informele, toegankelijke werksfeer waar plek is voor gezelligheid.

 

Enthousiast geworden?

Twijfel niet en stuur je cv en bondige motivatie per mail naar hr@startflow.nl, t.a.v. Jessica Quant. Je mag Jessica ook altijd bellen op 088-00 44 643 of kom gerust eens langs, de koffie staat klaar.

Procedure

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.