Klachten, retouren en reparaties
U kunt zich wenden tot de afdeling Verkoop Binnendienst wanneer leveringen en/of producten niet aan uw verwachtingen voldoen. Op de door u ontvangen pakbon staat de naam van onze contactpersoon aan wie u uw klachten kunt melden.
Indien u iets wilt retourneren of ter reparatie wilt aanbieden dient u een RMA-nummer aan te vragen. Dat stelt ons in staat om uw zending snel en efficiënt te behandelen.
Het aanvragen van een RMA-nummer gaat het snelste met een e-mailformulier, dat u hier on-line kunt invullen. Wij sturen u het nummer toe per e-mail . Daarna kunt u de artikelen aan ons verzenden.
Wij verzoeken u het RMA-nummer duidelijk op de pakbon en op de buitenzijde van de verpakking te vermelden.
RMA-Retour aanvragen
RMA-Reparatie aanvragen
Alle klachten, retouren en reparaties worden opgenomen in ons klachtenregistratiesysteem. Dit is bedoeld om inzicht te houden in de voortgang van de afhandeling en om herhaling in de toekomst te voorkomen.